Odpowiedzi

2010-01-26T17:46:49+01:00
2010-01-26T17:47:45+01:00
0,5**
0,3*7
0,299
0,2*8
0,10*

Wytłumaczenie:
O,5** jest największe ponieważ pierwsza liczba po przecinku to 5 a reszta liczb ma po przecinku mniejsze liczby. Dalej o,3*7 to samo co wyżej :) Dalej. Dlaczego o,299 a nie 0,2*8? Ponieważ nawet gdyby * to było 9 to i tak 0,2*8 byłoby mniejsze ;)
No i zostało już 0,10* które ma najmniejszą liczbe po przecinku.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:48:22+01:00