Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:56:01+01:00
Temat 1:Wysypiska śmieci.
Szanowny panie wójcie chciałabym panu oznajmić co się dzieje w naszej gminie.Więc w naszej gminie są wysypiska śmieci które przeszkadzają mieszkańcą gminy i oczywiście zanieczyszczają środowisko.Jest to bardzo szkodliwe dla naszego społeczeństwa.Mam nadzieje że pan zrobi coś z naszym problemem.Czekamy cierpliwie na odpowiedz.Z góry dziękujemy.

Mieszkańcy gminy.
3 3 3
  • cuka
  • Rozwiązujący
2010-01-26T17:56:05+01:00
Szanowny panie wójcie pisze w sprawie zatrucia powietrza przez pobliski zakład przemysłowy mam sklep blisko zakładu mam wielki interes ale od kiedy zakład ruszył ludzie nie chcą przychodzić z powodu smrodu ludzie którzy tam mieszkają skarzą się ale to nie pomaga dlatego napisałem aby coś zrobiliście albo zamilkli zaklad albo przenieśli zakład. z poważaniem .................