UZUPEŁNIJ TEKST

Naukowe pojęcie pierwiastka chemicznego wprowadził w 1661 woku uczony angielski............... .Każdy pierwiastek chemiczny ma swój................,który wywodzi się z jego nazwy łacińskiej.Każdy związek chemiczny ma swój......................chemiczny.

3

Odpowiedzi

2009-10-03T19:20:11+02:00
1. Robert Boyle
2. Symbol
3. Wzór, ew. skład
9 3 9
2009-10-03T19:24:33+02:00
1. Robert Boyle
2.symbol chemiczny
3.wzór
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • anyy
  • Rozwiązujący
2009-10-03T19:27:05+02:00
Naukowe pojęcie pierwiastka chemicznego wprowadził w 1661 woku uczony angielski Robert Boyle.Każdy pierwiastek chemiczny ma swój własny symbol literowy który wywodzi się z jego nazwy łacińskiej.Każdy związek chemiczny ma swój zapach chemiczny.
11 4 11