Przetłumacz:
Elizabeth I was Queen of England and Ireland for 44 years. She never had any children. When she was Queen, Eanglish sailors travelled to north and south America, Shakespeare wrote his plays and England became rich adn powerful. Lauren, 13, from London.
przetłumacz jak umiesz:D prose

3

Odpowiedzi

2010-01-26T17:51:03+01:00
Elizabeth I was Queen of England and Ireland for 44 years. She never had any children. When she was Queen, Eanglish sailors travelled to north and south America, Shakespeare wrote his plays and England became rich adn powerful. Lauren, 13, from London.

Elżbieta I była królową Anglii i Irlandii przez 44 lata. Nie miała dzieci. Kiedy była Królową, angielscy żeglarze podóżowali do północnej i południowej Ameryki, Szekspir napisał swoje przedstawienia i Anglia stała się bogata i mocna. Lauren, 13 z Londynu.
1 5 1
2010-01-26T19:12:42+01:00
Elizabeth I była królową Angli i Irlandii przez 44lata. Nigdy nie miała dzieci. Kiedy była królową, angielscy żeglarze podróżowali do północnej i południowej Ameryki. Szekspir napisał sztuki i Angla stałą się bogata i potężna. Lauren, 13, z Londynu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:21:08+01:00
Elizabeth była Królową Anglii i Irlandii przez 44 lata. Nigdy nie miała jakichkolwiek dzieci. Gdy była Królową, angielscy marynarze podróżowali do północy i południa Ameryka, Szekspir napisał, że jego gry i Anglia stają się bogate i potężne. Lauren, 13, z Londynu.