Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T17:52:30+01:00
Drodzy mieszkańcy!
W naszym mieście coraz więcej osób jest przeziębionych lub chorych na grypę.Powodem takich zjawisk jest:
-brak odpowiedzialnosći za własne zdrowie;
-lekceważenie terminów szczepionek;
-nie odpowiedni ubiór do pogody;
-itp. itd.
Przykładów takich jak te powyżej, moge podać mnóstwo. Za tem apeluję, abyście zaczęli dbać o siebie.
W tym przypadku można zauważyć jak poprawne jest stwierdzenie "lepiej zapobiegac niz leczyc". Dlatego, drodzy mieszkańcy, nawet jesli jesteście zdrowi udajcie sie do apteki, be zakupic lekarstwa wspomagajace odpornosc organizmu.
lekarz rodzinny

Jak zle to przepraszam~!;*
4 4 4
2010-01-26T17:56:41+01:00

Jako tak ale jest ;)
a ja mam punkty na -

Drodzy Mieszkańcy!
List ten kieruję do osób ,które z powodu mrozu od poniedzialku nie posiadają prądu .
Jest to spowodowane zarwaniem przemarznięciem linii energetycznych.
Proszę o wyrozumiałość .Zapewniam że w najbliższym czasie prąd się pojawi.
Dziękuję za cierpliwość -Burmistrz miasta
1 4 1