Odpowiedzi

  • Skel
  • Początkujący
2010-01-26T18:00:10+01:00
Np;Interesują się czytaniem książek ponieważ są ciekawe!:>, i mozna się z nich dużo dowiedzieć:>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:02:42+01:00
Interesuję sie wieloma dziecinami sportowymi jak i innymi. Bardzo lubię jeździć na łyżwach jak i na rolkach. Bardzo dobrze się składa bo akurat z tych dziedzin sportu moge korzystać praktycznie w każdej porze roku. Lubię także śpiewać. Chodzę na zajęcia wokalne. Jest to miłe spędzenie wolnego czasu. Książki czytam tylko te, które uważam za ciekawe. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego kota, które zainteresowanie nim jest największe ze wszystkich moich zainteresowań. Nigdy się przy nim nie nudzę.
1 5 1
2010-01-26T19:22:22+01:00
Interesuje się wieloma rzeczami. Lubię mieć zawsze coś do roboty. Jestem w ciągłym biegu, zawsze coś. ;) Moim głównym zainteresowaniem jest muzyka. Uwielbiam słuchać i śpiewać piosenki. W wolnych chwilach dużo rysuję. Interesuje się również sportem, dlatego kiedy puszczają w tv np. mecz siatkówki to jestem bardzo chętna by go obejrzeć. Sama często gram. Hmm, książki też należą do moich zainteresowań, jednak są na drugim miejscu ;)