Odpowiedzi

2010-01-26T18:08:39+01:00
Ludzie ukrywają uczucia, ponieważ większość ludzi w obecnych czasach to robi, a człowiek nie lubi się wyróżniać.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:09:43+01:00
Boją się, że ich uczucia zostaną odrzucone lub druga osoba odbierze je w inny sposób.
1 5 1
2010-01-26T18:10:38+01:00
Jest to kwestia wychowania w dzieciństwie. Tak się jakoś składa, że miłość jest bardziej wstydliwa niż przemoc. Nikt nie zawacha się przed krzyknięciem, czy złośliwą uwagą, a wielu ludziom nie przejda przez gardło ciepłe słowa pełne miłości
MAM NADZIEJE ZE SIE PRZYDA:)
2 5 2