Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:18:43+01:00
Magia nie istnieje. Nie trzeba wierzyć w horoskopy gdyż to nie jest prawda. Możemy wierzyć tylko w Boga i w Pismo Święte.
Tylko Bug wie co będzie w przyszłości. I tylko w Boga powinniśmy wieżyc. Ludzie piszą horoskopy tylko po to aby mieć pieniądze.
To naprawdę nie jest prawda i jeśli już czytamy horoskopy to musimy do tego podchodzić z dystansem.

Mam nadzieję, że pomogłam:)
3 1 3
2010-01-26T19:49:17+01:00
Bym jej wmowila ze horoskopy magia itp to jest fikcja...
W gazetach ludzie wypisuja rozne bzdury ale horoskopy to jest najgorsza...:)
1 3 1