Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T18:10:11+01:00
Nie mogę chodzić mogę tylko stać w miejscu na słońcu i zawsze w tym samym miejscu chyba ze mnie ktoś wytnie ale zawsze całe zycie ogląda na to samo miejsce

chyba tak se to wyobrażam
14 1 14
2010-01-26T18:14:10+01:00
To prawdziwa rodzina. Codziennie wszyscy zasiadaja rano na śniadanie , jednak ze Tato zazwyczaj wychodzi pierwszy bo spozniłby się do pracy . Dzieci tworzą miła atmosferę i pomagają rodzcą. Lecz starszy syn zazywa narkotyki jakbym mógł powiedziec to tylko im rodzicą to zrobiłbym to od razu . Nie kazdy ma taki dom jak oni...
6 3 6