Odpowiedzi

2010-01-26T18:12:29+01:00
Jak, po śmierci Jozuego dowódcy, Izraelici zbuntowali się prawa ich kraju, a doświadczeni Wielkiej utrapienia, a gdyby zaistniał Sedition trudności, z pokolenia Beniamina została zniszczona z wyjątkiem Tylko sześciuset ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:13:19+01:00
Siema. ;)

Po śmierci Jozuego, Izraelici pytali się Pana kto ma pójść stanąć do walki przeciwko Kananejczykom. :)