Odpowiedzi

2010-01-26T18:13:26+01:00
1 dm kwadratowy to jest 100 cm kwadratowych
1 m kwadratowy to jest 10 000 cm kwadratowych
wiec 12 m kwadratowych to jest 1200 cm kwadratowych
a 135 m kwadratowych to 1350 000 cm kwadratowych = 13500 dm kwadratowych
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:15:44+01:00
12dm² = 1200cm²
12dm² = 0,12m²
12dm² = 0,0012mm²

135m² = 13500dm²
135m² = 1350000cm²
135m² = 0,000135km²
2 4 2