Odpowiedzi

2010-01-26T18:12:16+01:00
Informacje można znaleźć w :
-internecie,
-atlasie,
-książce do danego przedmiotu,
-słowniku,
-w bibliotece.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:12:46+01:00
-w Internecie
-w prasie
-w telewizji (chodzi tu np o rozgłaszanie ważnych informacji)
-w radiu(chodzi tu np o rozgłaszanie ważnych informacji)
-w podręcznikach i książkach
- korzystajac z wiedzy członków rodziny ( dziadków , rodziców) ;)
-w bibliotece ( tak ogólnie)