Kasia wróciła ze szkoły o godzinie 13⁴⁵. Do godziny 14²⁵ oglądała telewizje, a następnie pół godziny odrabiała lekcje. Po zjedzeniu obiadu wyszła na zbiórkę razem z d dojściem zajęło jej to 25 min. Ile czasu zajęły jej wszystkie czynności od momentu przyjścia ze szkoły do wyjścia na zbiórkę ? Czy Kasia zdążyła na zbiórkę o godzinie 15¹⁵ ?

3

Odpowiedzi

2010-01-26T18:14:10+01:00
Nie zdążyła 14.25 skończyła oglądać telewizję + 30 minut to 14.55.
potem 25 minut na dojście czyli 14.55.+25minut=15.20.

wiec spóźniła się o 5 minut!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:14:57+01:00
13:45-14:25 - oglądała TV (40minut)
14:25-14:55- odrabiała lekcje (30 minut)
14:55-15:22- obiad i dojście na zbiórkę (25minut)
15:15-zbiórka

40+30+25 =95minut= 1 godzina 35 minut
Kasi wszystko zajęło 1godzinę i 35 minut.
Kasia nie zdążyła na zbiórkę o 15:15
5 5 5
2010-01-26T18:16:37+01:00
Wszystkie czynności kasi zajeło 1 godzinę 35 min. Kasia nie zdażyła na zbiórkę bo spoźniła by się 5 min.czyli by była na 15.20 na zbiórce
4 4 4