Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T18:11:15+01:00
Nie ma żadnego przepisu na szczęście po prostu musisz być sobą . Znam kilka osób co udawają niewiadomo kogo a jak przychodzi coś do czego to nic nie ma .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:12:06+01:00
1.Codzinne rozmowy na rózne tematy.
2.Wyjścia lub wycieczki w gronie rodzinnym.
3.Pomoc w różnych czynnościach.
4.Codzienna wspólna modlitwa.
5.Rodzinne oglądanie telewizji.
6.Pamięć o urodzinach, imieninach, itp.
2010-01-26T18:22:03+01:00
Kochająca się nawzajem spędzająca razem czas wolny jedząca przy jednym stole bez żadnych problemów w domu (mowa o problemach np. w pracy bo w domu tym się nie przejmuję) każdy członek rodziny powinien się interesować innym członkiem wiedzieć jakie ma problemy itp. Powinna się wszystkim dzielić i wspomagać się nawzajem.