Firma A w II kwartale miała obroty o 50 % większe niż w I kwartale . w III kwartale jej obroty spadły o 20 % ,zaś w IV kwartale spadły o kolejne 20 % .oblicz jakie były obroty firmy A w I ,II ,III kwartale jeżeli obroty w IV kwartale wynosiły 1 440 000

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T20:15:02+02:00
1440000 - 80%
x-100%
x=1800000

1800000 - 80%
x - 100%
x=2250000

2250000 - 150%
x - 100%
x=1500000

I - 1500000
II - 2250000
III - 1800000
80 3 80
2009-10-03T20:27:42+02:00
100%:5=20%

kwartał VI:
1440000

kwartał III:
1440000:5+1440000=288000+1440000=1728000 - 1440000+20%=1728000

kwartał II:
1728000:5+1728000=345600+1728000=2073600 - 1728000+20%=2073600

kwartał I:
2073600:2=1036800
31 2 31