Odpowiedzi

2010-01-26T18:12:03+01:00
1. Zmienia wodę w wino
2. Leczy sługę setnika.
3. Uzdrawia sparaliżowanego przy sadzawce.
4. Powoduje nadzwyczajny połów ryb
5. Uzdrawia teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.
6. Uzdrawia trędowatego
7. Wskrzesza z martwych syna wdowy
8. Ucisza burzę
4 3 4
2010-01-26T18:17:13+01:00
Zmienił wodę w wino
Wyleczył sługę setnika.
Uzdrowił sparaliżowanego przy sadzawce.
Spowodował nadzwyczajny połów ryb
Uzdrowił opętanego w synagodze w Kapernaum.
Uzdrowił teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.
Uzdrowił trędowatego
Uzdrowił sparaliżowanego
Wskrzesił z martwych syna wdowy
Uzdrowił ślepych, ucisza opętanycho
Uciszył burzę
Uzdrowił opętanego człowieka w Gerazie.
Uzdrowił kobietę, która się Go dotknęła.
Wskrzesił z martwych córkę Jaira.
Nakarmił pięciotysięczny tłum.
Chodził po jeziorze i zatrzymał burzę
Uzdrowił córkę kobiety kananejskiej
Uzdrowił głuchoniemego
Nakarmił cztery tysiące ludzi
Uzdrowił człowieka od urodzenia ślepego i głuchoniemego
Uzdrowił opętanego epileptyka
Uzdrowił dziesięciu trędowatych.
Wskrzesił Łazarza z martwych
Uzdrowił kobietę
Przeklnął drzewo figowe, które następnie uschnęło


3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:39:18+01:00
Zmiana wody w wino
wyleczenie sługi setnika
uzdrowienie sparaliżowanego przy sadzawce
powoduje wysoki połów ryb
Uzdrawia opętanego w synagodze w Kapernaum.
Uzdrawia teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.
Uzdrawia trędowatego
Uzdrawia sparaliżowanego
Wskrzesza z martwych syna wdowy
Uzdrawia ślepych, ucisza opętanycho
Ucisza burzę
Uzdrawia kobietę, która się Go dotknęła.
Uzdrawia opętanego człowieka w Gerazie.
Wskrzesza z martwych córkę Jaira.
Karmi pięciotysięczny tłum.
Chodzi po jeziorze i zatrzymuje burzę
Uzdrawia córkę kobiety kananejskiej
Uzdrawia głuchoniemego
Karmi cztery tysiące ludzi
Uzdrawia człowieka od urodzenia ślepego i głuchoniemego
Uzdrawia opętanego epileptyka (w Peraea)
Uzdrawia dziesięciu trędowatych.
Wskrzesza Łazarza z martwych
Uzdrawia kobietę
Przeklina drzewo figowe, które następnie usycha.
Zmartwychwstanie Jezusa
5 4 5