Mógłby mi ktoś przetłumaczyć ;D

Mein Gymnasium besteht aus zwölf Klassen. Dosrt lehren sich zwei hundert zwanunddreißig Schüler. Die Leiterin ist ... . Ich gehe in die erste Klasse Gymnasium. Meine Padagöge ist ... . Das Gymnasium ist nicht groß. Die Lehrer sind sehr interessant und sie machen gut Unterricht. (Nauczyciele sa interesujacy i dobrze prowadza lekcje) Mein nummer in Tagebuch ist sechs. Ich mag sehr meine Schule. (Bardzo lubię moją szkołę)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:21:24+01:00
Moja szkoła składa się z dwunastu klas. W szkole uczy się dwieście studentów. Dyrektor jest ... . Idę do pierwszej klasy gimnazjum. Moj pedagog jest ... . Szkoła nie jest duża. Nauczyciele są interesujacy i dobrze prowadza lekcje. Mój numer jest w dzienniku sześć. Bardzo mi się podoba moja szkoła.
1 1 1
2010-01-26T18:23:25+01:00
W moim gimnazjum znajduje sie 12 klas. tam uczy sie 232 uczniow. kierowniczka jest.... chodze do 1 klasy gimnazjum. moim pedagogiem jest.... gimnazjum nie jest duze. nauczyciele sa bardzo interesujacy i dobrze ucza. moj numer w dzienniku to 6. bardzo lubie moja szkole.
2010-01-26T18:25:26+01:00
Moje gimnazjum składa się z 12 klas.Uczy się tutaj 232 uczniów.Kierowniczka <?> jest...Chodzę do 1 klasy gimnazjum.Mój pedagog jest...Gimnazjum nie jest duże.Nauczyciele są interesujący i dobrze prowadzą lekcje.Mój numer w dzienniku to 6.Bardzo lubię moją szkołę.