Odpowiedzi

2010-01-26T18:17:32+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu- wszystkie drogi które powstały za czasów Oktawiana Augusta łączyły się w jednym punkcie to znaczy w Rzymie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:18:07+01:00
Tp przysłowie sie tak nasywa bo
rzym to pierwsze miasto na świecie
że jest to bardzo znana stolica na świecie i że Oktawian August umieścił na Forum Romanum złoty kamień milowy w formie pokrytej pozłacaną blachą kolumny. Stała ona w miejscu, gdzie krzyżowały się Via Aurelia, Ostiensis, Flaminia, Salaria i Appia łączące Rzym z wszystkimi prowincjami Imperium. Stąd powiedzenie 'Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu'.
3 4 3
2010-01-26T18:18:14+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu znaczy że zawsze dojdziesz do wyznaczonego celu ale dłuższą lub krótszą drogą
1 5 1