Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:18:33+01:00
Miej serce i patrzaj w serce.
Dedykuję tę książkę dla mojej najlepszej przyjaciółki, która te słowa mówiła mi w trudnych chwilach.Była ze mną mimo przeciwieństw losu. Niech ta książka będzie podziękowaniem dla niej .
1 5 1
2010-01-26T18:18:46+01:00
Droga Julio,
pamiętaj
"Zawsze miej serce i patrzaj w serce"
----- kochający Romeo

Verona,13.02.1665r.


Tylko oczywiście to trza ładnie napisać w sensie budowy,bo tutaj się tak nie da. ;)
1 1 1