Das Lineal liegt rechts oben . Neben dem Lineal hängt die Lampe . Unter dem Lineal hängt eine Glocke . Zwischen der Glocke und dem Eis liegt eine Strumpfhose . Über dem Eis liegt ein Apfel . Unter der Strumpfhose, zwischen dem Eis ind der Uhr wartet auf dich eine Torte . Die Uhr Befindet sich links . Auf der Torte steht geschriebrn .

Przetłumaczyć !! nie z tlanslatora !!

2

Odpowiedzi

2010-01-26T18:20:09+01:00
Linijka lezy u gory po prawej stronie. obok linijki wisi lampa. pod linijka wisi dzwonek. miedzy dzwonkiem a lodem leza rajtuzy. nad lodem lezy jablko. pod rajtuzami, miedzy lodem a zegarem czeka na ciebie twoj tort. zegar znajduje sie z lewej strony. na torcie jest napisane.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:52:47+01:00
Linijka lezy u gory po prawej. Obok linijki wisi lampa. Ponizej linijki wisi dzwonek.Pomiedzy dzwonkiem (dzwonem) i lodem leza rajstopy. Powyzej loda lezy jablko. Ponizej rajstop a pomiedzy lodem i zegarem czeka na ciebie tort. Zegar znajduje sie po lewej. Na torcie jest napisane.