Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:20:59+01:00
Powołaj się na Odysa. Oraz na podróże które człowiek podczas swego życia doświadcza . Życie to wędrówka ku śmierci tak możesz napisać. Jest też dążeniem do wyznaczonych sobie celów
1 5 1
2010-01-26T18:28:29+01:00
ZAM TAKA JEDNA:zycie jest jak wielka scena a my jestesmy na niej tylko aktorami z ktorych kazdy gra swoja role cos tym sylu powinno byc dobrze narka jak cos moze potem jeszcze wpadne to dopisze
1 1 1