Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:22:58+01:00
1 .
a ) jest w niej bezpiecznie
b ) mam wspaniałych przyjaciół
c ) mamy centrum multimedialne
d ) mamy wspaniałą bibliotekę

2 .
Przychódź do szkoły , i bądź wesoły .
Wesoła minka , to jest szkoły ( tutaj twój numer szkoły ) sukcesu odrobinka.

3 . uczelnia , golage .
2010-01-26T18:23:13+01:00
Zalety :
Można nauczyć się wielu rzeczy potrzebnych w życiu,
Poznawać ludzi,
Dowiedzieć się ważnych rzeczy na temat naszego kraju,
Doświadczyć ciekawych przygut
2010-01-26T18:32:11+01:00
1. Wypisz w punktach cztery zalety twojej szkoly :
a. PRZESTRZENNA
b. ZADBANA
c. NOWOCZESNA
d. BOGATO WYPOSAŻONA BIBLIOTEKA

CHCESZ BYC RYSIEM OCHÓDZKIM LUB KUBĄ WOJEWÓDZKIM?
MOŻE MAJDANEM , ALBO DODĄ?
BĘDZIESZ KIM CHCESZ , ZA NASZĄ ZGODĄ.
BEDZIESZ ZADOWOLONY , BEZ WATPIENIA,
GDYŻ NASZA SZKOLA SPELNIA MARZENIA

3.Do wyrazu szkola dopisz 2 synonimy.
- BUDA
- UCZELNIA