Odpowiedzi

2010-01-26T18:25:03+01:00
Może dojść do uszkodzienia komputera, ale jeśli coś robiliśmy np w MS WORD (bez reklam) to plik nam się zapisze
2010-01-26T20:33:22+01:00
Po kilkukrotnym wyłączeniu się komputera z powodu braku produ może się spowodować, ze komputer się zepsuje, iz nie bedzie sie chcial załączyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:53:32+01:00
Jeśli zabraknie prądu lub nastąpi skok napięcia możne upalić dowolny z podzespołów komputera. Mogą wyskoczyć tzw bad sectory, skasowany może zostać MBR i jeszcze parę innych ważnych rzeczy z dysku. Najlepsza ochrona to ups.
1 5 1