Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:28:37+01:00
4 rzeki, które mają ujście deltowe:
Ganges, Missisipi, Orinoko, Nil

4 rzeki, które tworzą ujścia lejkowate:
Loara, Tamiza, Sekwana, Łaba
1 1 1
2010-01-26T18:31:28+01:00
Deltowe Amazonka Nanedi Wisła Dunaj
lejkowate Loara Tamiza Tagu Laba

mam nadzieje ze sie przyda :)
2010-01-26T18:38:09+01:00
Ujście deltowe:
-Nil
-Niger
-Wołga
-Dunaj
Ujście lejkowate:
-Tamiza
-Odra
-Tag
-Loara
1 5 1