Odpowiedzi

2010-01-26T18:34:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T18:45:45+01:00
Koń Holenderski-Dutch horse

Dutch horse presents combination of fairest feature gorącokrwisty groningenów and with blood jointed gelderlanderów trakenów, oldenburgów and folblutów. In order to add race of (breed of) quality, nobleness, speed and courage, it has been introduced folblut, theses of growers tried (look) to keep (to maintain) simultaneously quiet character of animal. Selective cultivating of horse is overseen by KWPN WPN, though usually < ordinary > stallions present private honor (worship). Then, be for use only Moga rozrodu, when they will proceed system of test. Dutch horses are attractive animals about free very gorącokrwiste, liquid and eccentric movement (traffic), which (who) turns out desirable in (to) dresażu. They are bestowed for by barriers on highest natural ability also horizontal < level (horizon) > skokó. Horse of this race (breed) has head about proportions slight < money of exchange >, with wide forefront, sew lengths proper muskularną and on deep chest with downhill pretty (beautiful) based, skośnymi łopatkami. Back is simple, powerful rump but tail based well < goods (right) >. Legs are sound and clean, with good ponds and hard hooves. It is typical umaszczenie gniade, gray, kasztanowate and kare, but incrementation (growth) fluctuates from 157 for 167 .cm
a po polsku to tak:
Holenderski koń gorącokrwisty stanowi kombinację najlepszych cech groningenów i gelderlanderów połączonych z krwią trakenów, oldenburgów i folblutów. Aby dodać rasie jakości, szlachetności, szybkości oraz odwagi, został wprowadzony folblut, jednocześnie tez hodowcy starali się utrzymać spokojny charakter zwierząt. Selektywna hodowla koni KWPN jest nadzorowana przez WPN, choć ogiery stanowią zwykle cześć prywatną. Moga być używane do rozrodu jedynie wtedy, gdy przejdą system testów.
Holenderskie konie gorącokrwiste są bardzo atrakcyjnymi zwierzętami o swobodnym , płynnym i ekstrawaganckim ruchu, który okazuje się pożądany w dresażu. Są również obdarzone naturalna zdolnością do skokó przez przeszkody na najwyższym poziomie.
Koń tej rasy ma głowę o drobnych proporcjach, z szerokim czołem, szyję muskularną odpowiedniej długości i ładnie osadzoną na głębokiej klatce piersiowej z pochyłymi, skośnymi łopatkami. Grzbiet jest prosty, zad potężny a ogon dobrze osadzony. Nogi są mocne i czyste, z dobrymi stawami oraz twardymi kopytami. Typowe umaszczenie jest gniade, siwe, kasztanowate i kare, a wzrost waha się od 157 do 167 cm.



mama nadzieje że pomogłam i licze na naj..Pozdrowionka:)
1 5 1