Odpowiedzi

2010-01-26T18:42:07+01:00
A) 2x+3+x+4
b)y+(-x)
c)xy+y*y+xy-3

*-znak mnożenia
9 3 9
2010-01-26T18:42:18+01:00
A) 0,5x +0,1x+2 +3,5+2x+0,4x+1,5
b)x+x+x+y+y-3x+y-2y-x
c)xy+xy-2xy+3xy+y*y+9-2+5-8
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:43:20+01:00
DO TYCH WYŻEJ!
Suma algebraiczna nie ma znaków mnożenia.

a) x+10+3x+11x-12x+x7-10-x
b) 14-5x+10x-6x+(-14+y)
c) 9xy-10xy+3xy-y²+(2y² - 3)
11 4 11