Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:45:34+01:00
Sabotażowe:
-akcja fotograficzna
-akcja przeciw paprockiemu
- akcja kinowa
- wpuszczanie gazów do lokali i sklepów dostepnych tylko dla Niemców
-akcja Kopernikowska
-zdejmowanie niemieckich flag
-wieszanie Polskich chorągiewek w świeta narodowe
-napisy na murach

dywersyjne:
-rozbrajanie niemieckich żołnierzy
-odbijanie więźniów z transportu
-wysadzanie mostów i torów kolejowych w celu uniemożliwienia transportu broni
-akcja pod arsenałem
-wykonywanie wyroków śmierci na szczególnie okrutnych gestapowcach

;D
13 4 13
2010-01-26T18:59:43+01:00
Cele Małego Sabotażu:
- dręczenie okupanta
- uczenie się działania w grupie
- podniesienie na duchu
- sygnalizowanie Niemcom, że Polska bedzie nadal walczyła
- zastraszanie zwolenników Niemieckich
- osłabinie morali zołnierzy Niemieckich

Akcje dywersyjne:
- niszczenie fotografii
- rozwieszanie afiszy ośmieszających Hitlera
- wywieszanie flag poslkich na święto 3 Maja oraz 11 Listopada
- zmienianie szyldów ulic
13 3 13