Odpowiedzi

2010-01-26T18:42:36+01:00
Fg=mg
400g=0,4kg
Fg=0.4 x 10=4 N
odp. Ciężar czekoladek wynosi 4 niutony
2010-01-26T18:43:01+01:00
G = 10 N/kg (przyspieszenie ziemske)
m = 400g = 0,4kg

czyli
F = mg

F = 0,4kg * 10 N/kg = 4 N
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:46:41+01:00
Dane:
m= 400g
g= 10 N/kg
Szukane:
Fg=?
Wzory:
Fg=m x g
Rozwiązanie:
400 g = 0,4 kg
Fg= 0,4 kg x 10N/kg= 4 N
Odp. Ciężar czekoladek wynosi 4 N