Odpowiedzi

2009-10-03T20:53:36+02:00
1. Bez pracy nawet miodu nie jedzą.
2.Choć człowiek niejednokrotnie narzeka na pracę, nie może się bez niej obejść.
3.Cierpliwość i praca jednych uszlachetniają, a drugich wzbogacają.
4.Człowiek nie może pracować bez odpoczynku, ale odpoczynek bez pracy nie daje zadowolenia.
5.Człowiek własną pracą i wysileniem do wszystkiego dojść może.
6.Im więcej mamy czasu na wykonanie jakiejś pracy, tym więcej czasu nam ona zabiera.

1. bez pracy nie zyskamy nic
2. kazdy narzek na prace, jednak jest ona na niezbedna
3. ciezka praca jednych uszlachetnia a inni zas na niczym zbijaja fortune
4. w kazdej pracy trzeba zrobic sobie odpyczynek 9 inaczej nie da rady) ale ktos to caly czas tylko odpoczywa nic nie osiagnie
5. czlowiek ktory stara sie wytrwale pracuje i i jest cierpliwy w dazeniu do celu moze dojsc do wszytskiego
6. im wiecej czasu przeznaczamy na jaks prace tym wiecj potem znia zwlekamy i odciagamy jej wykonanie
38 3 38
2009-10-03T20:54:25+02:00
1.Uczciwa praca popłaca.
2.Żadna praca nie hańbi.
3.Kto rano wstaje temu pan bóg daje.
4.Bez pracy nie ma kołaczy.
5.Jaka praca taka płaca.
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T21:02:15+02:00
*Jaka praca taka płaca-To oznacza że jak będziesz dużo pracować i się starać to dostaniesz za to odpowiednie wynagrodzenie
*Bez pracy nie ma kołaczy- żeby coś osiągnąć, trzeba najpierw na to zapracować
*Praca ludzi wzbogaca- gdy sie pracuje mozna sobie zapewnic jakies dobra materialne
*Pieczone gołąbki nie lecą same do gąbki- Nic w życiu nie przychodzi bez trudu, bez działania.
*żadna praca nie hańbi- nie liczy się to jaką mamy prace tylko to czy ona nam przynosi zyski
98 4 98