Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:53:15+01:00



Czuję w sercu wielką pustkę
Bo nie ma Cie przy mnie
Brakuje mi oddechu
i Twoich słów

Pomiędzy marzeniami
wdrapuje się nienawiść
Niezrozumiałe uczucia
które ranią
serce i duszę

Jestem jak delikatny wiatr
Dotykam Cię choc tego nie widzisz
Potrzebuję Twego ciepła

Przytul mnie!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T18:55:49+01:00
Jestem radosny szczesliwy
wsrod przyjaciol moj mily.
Gdy cos mi nie wychodzi
zloszcze sie czasem,ale to moje takie grymasy.
Nigdy nie lubie gdy ktos mnie obraza,
wtedy odrazu czuje jak mnie rozsadza.
Czuje wtedy nie milo, ah tak.
To tylko moje uczucia i nie wiem
czy ktos to przeczyta, ale pamietaj ruszac ich nie wolno
bo sprawiasz mi przykros moj przyjacielu.
1 5 1
2010-01-26T18:57:04+01:00
Udany dzień

Nie...
znów widzę śnieg.
Kolejny płatek
opada.
Deszcz
razem z nim pada.
Radość.
Znów smutek.
Kolejny dzień już za mną.
Porażka, ale szczęście.
Bo on powiedział "dzięki".
Bo mama ukochała.
Bo kwiat już zaczął kwitnąć.
Znów śnieg...
Jutro kolejne
wyznania
sukcesy...
Nie widzisz?
Ten uśmiech!
Bo przede mną następne
wyzwania.

1 5 1