Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:56:05+01:00
Katedra w Akwizgranie,kościół w Centuli,kościół w opactwie Corvey,kościół opacki w Fuldzie,kościół św. Michała w Schopfheim,kaplica św. Sylwestra w Goldbach,oratorium w Germigny-des-Prés,



proszę tak jak chciałeś ;)



9 3 9
2010-01-26T18:59:46+01:00
- ujednolicenie kroju łacińskiego pisma
- reforma szkolnictwa (sprowadzenie mnichów z Irlandii)
- powstanie dzieł opisujących Karola Wielkiego
- powstanie wielu monumentalnych budowli nawiązujących do starożytnego Rzymu (architektura karolińska, np. katedra w Akwizgranie)
9 3 9