Odpowiedzi

2010-01-26T18:56:43+01:00
Moje mieszkanie jest duże i ładne.
Jest bardzo ładne ale, również skromne.
Moje mieszkanie nie wyróżnia się z pośród innych domów.
W moim mieszkaniu jest miło ciepło i przytulnie.
Moi rodzice bardzo dbaja o moje mieszkanie i dlatego jest bardzo porządne.


My flat is big and nice. It is very pretty but also modest. My flat isn't standing out around amongst other houses. It is in my flat nicely warmly and cosily. My parents very dbaja against my flat and therefore is very neat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:08:13+01:00
Moje mieszkanie jest bardzo wygodne i umeblowane.
My flat is very comfortable and well-furnished.
Lubię tam spędzać wolny czas, oglądając TV i słuchając muzyki.
I like spending there my free time watching TV and listening to music.
W mieszkaniu mam centralne ogrzewanie, więc nie muszę płacić moim `wynajmującym` dodatkowo.
In my house there is a central heating so I have no problem with paying extra to my landlords.
Moja kuchnia jest zapełniona udogodnieniami (np. mixer)
My kitchen is full of cooking facilities, such as mixer.
Dzielę pokój zx moja siostra.
I share my room with my sister.
2010-01-26T22:34:44+01:00
I love my house. Kocham mój dom
Inside my house I have my own room. W środku mojego domu, mam swój własny pokój.
In my room I have a computer with internet. W moim pokoju mam komputer z internetem.
In toilet, there are lots of aligators. (to jest to nieprawdziwe)
W toalecie jest mnóstwo aligatorów.
My mum's vaccum living room three times a week.
Mama odkurza pokój dzienny trzy razy w tygodniu.