Odpowiedzi

2010-01-26T18:59:27+01:00
Komputer po obniżkach - 2430
Komputer przed 2 obniżką - y
90%y = 2430
y = 2430 : 0,9
y = 2700
komputer przed obniżkami - a
90%a = 2700
a = 2700 : 0,9
a = 3000

powinno być dobrze,oby...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:59:29+01:00
Komputer po obniżkach - 2430
Komputer przed 2 obniżką - y
90%y = 2430
y = 2430 : 0,9
y = 2700
komputer przed obniżkami - a
90%a = 2700
a = 2700 : 0,9
a = 3000
Odp: Komputer przed obniżkami kosztował 3000zł

P.S Liczę na Naj ;)
2010-01-26T19:01:28+01:00
2430-100%
x-110%
x=2430*110/100=2673

2673-100%
x-110%
x=2673*110/100=2940,30

Odp. Komputer przed obnizkami kosztował 2940,30.