Odpowiedzi

2010-01-26T18:56:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:59:31+01:00
-23
-10
-24
1


a -10-10=-20
b -4-26=-30
c -15+(-20)=-35
d 3-22=-19
e 25-3=22
f -6+(-5)=-11
2010-01-26T19:03:57+01:00
(-4)-(-19)=15
(-8)-(-2)= -6
(-10)-(-14)=4
-(-15)-(-14)=29

a)(-2)+(-8)-(6)-(-4)= -12

b) (12)-(-16)-(6)+(20)=42

c) -20-(-5)+(-17)-(-3)=29

d) (-4+7)-(-10-12)=1

e) -(-11+14)-(16-13)= -4

f) -(12-6)+(4-9)= -13
1 2 1