Odpowiedzi

2010-01-26T19:02:15+01:00
Możesz napisać,że niektórzy ludzie podczas burz czują strach i niepokój,czują,że są w niebezpieczeństwie,a niektórzy potrafia sie zrelakstować kiedy powietrze jest świerze,kiedy słysząjak krople stukają o parapet. może ci się to nada ;]
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:04:29+01:00
Gdy byłam mała zawsze podczas burzy się bałam Czuł strach. Zawsze pocieszenie znalazłam u mamy. Bałam sie grzmotów oraz błysków oraz tego , że piorun może uderzyć w mój dom. Ta sytuacja zdążała się często.W końcu jednak zrozumiałam że nie ma się czego bać burza trwa godzinę, a potem znika i wszystko jest dobrze. teraz wiem ,że nie ma się czego bać.
17 1 17