Odpowiedzi

2010-01-26T19:02:33+01:00
Egipt jest darem Nilu"- ponieważ gdyby nie było Nilu tak na prawdę nie byłoby życia w Egipcie. Nil dawał żyzny muł, nawadniał rzeki, był środkiem transportu, dawał ryby.
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:03:02+01:00
Ad.1
Egipt jest darem nilu ponieważ ta wielka rzeka użyźnia glebę i nawadnia pola. Bez niej nic by tam nie urosło i nikt by tam mieszkał.dlatego tak się mówi.
ad.2 Kanał sueski dał krótszą drogę z europy do Indii . Podróże trwały krócej a Tatarzy nie zagrażali podróżnym .
18 3 18