A) 12% kwoty 30 zł
b) 35% kwoty 20 zł
c) 150% masy 32 kg
d) 2,5% kwoty 1000 zł
e) 12,5% kwoty 800 $
f) 3,3% kwoty 150 euro
g) 1,5% liczby 5
h) 0,1% liczby 220
i) 12% kwoty 50 000 zł
j) 125% masy 3000 kg
k) 0,2% objetości 170 l
l) 2,1% masy 40 t

Proszę o same odpowiedzi bez tłumaczenia całego zadania...

3

Odpowiedzi

2010-01-26T19:06:48+01:00
A) 3,6
b)7
c)48
d)25
e)100
f)4,95
g)0,075
h)0,22
i)6000
j)3750
k)0,34
l)0,84
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:06:58+01:00
A) 3,60 zł
b) 7 zł
c) 48 kg
d) 25 zł
e) 100 $
f) 4,95 Euro
g) 0,075
h) 0.22
i) 6000 zł
j) 3750 kg
k)0, 34 l
l)0,84 t
2010-01-26T19:08:58+01:00
A)360zł
b)700zł
c)4800kg
d)2500zł
e)10000$-40000zł
f)495 euro
g)7,5
h)22
i)600000
j)375000kg
k)34l
l)84t
1 1 1