Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:05:42+01:00
Agata- 25%=1/4
Beata-20%=1/5
Iwona=1/5= 20%
Karolina= 1-(1/4+1/5+1/5)= 1-13/20= 7/20= 35%

640* 7/20=224
2010-01-26T19:08:48+01:00
25%=0,25
640 razy 0,25=160
Na Miss Szkoły głosowało 160 uczniów.
2010-01-26T19:18:19+01:00
1/5=20%
czyli 25%+20%+20%=65%
100%-65%=35%-tyle % głosowało na Karolinę
640*35%=224
odp.Miss Szkoły otrzymała 224 głosów