Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:02:41+01:00
Sejm zajmował się prowadzeniem i dbaniem o polskę a urzędnicy państwowi pracowali jako sekretarze
2010-01-26T19:04:41+01:00
Sejm – od końca XIV w. najwyższy organ władzy ustawodawczej w Polsce.

Sejm to w niektórych krajach nazwa parlamentu lub jednej z jego izb, obok senatu.

Urzednicy sie zajmuja wszystkim w sejmnie praktycznie itp.
2010-01-26T19:05:59+01:00
Przy czym tak wysoką pozycję zawdzięcza prawdopodobnie. ... Wiedzieliśmy, że wysocy urzędnicy państwowi odsłuchali przynajmniej część nagrań, bo rozpoznali głos jednego z ... Projekt ustawy ma trafić do Sejmu do końca tygodnia.