Odpowiedzi

2010-01-26T19:04:18+01:00
Let it snow, last christmas, oh christmas tree. Ta pierwsza jest chyba najlepsza :))
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:05:09+01:00
Mandy Moore-Only Hope . przesliczna piosneka! B. Ci polecam. Miejscami trzeba wysoko zaśpiewać, ale na pewno dasz sobie radę. ;]
p.s sama śpiewałam na konkursie.; p;]
1 5 1
2010-01-26T19:05:19+01:00
nicole scherzinger & william - baby love
taylor swift - you belong with me
miley cyrus - the climb
way back into love