Odpowiedzi

2010-01-26T19:14:16+01:00
3108740 - numer gadu do księdza xD
Spytaj jego tylko przedstaw się ,że jesteś Karolina Shinke z II F
oki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:16:09+01:00
Np może być to : J 20, 30-31
w tym fragmencie bóg chce nam przekazać to abyśmy wierzyli w Jezusa chociaż go nie widzimy. bo jest powiedziane zebyśmy wierzyli nie tylko w znaki Jezusa które zostały zapisane w Biblii ale również w te o których nie jest nigdzie napisane , takie jak z życia codziennego. (np. cud w Sokółce --> jeśli nie słyszałaś o tym wpisz w googlach ;))