Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:07:56+01:00
P=3*2,5*2,5
P=18,73

18,75:5=3,75
<ale trzeba 4 bo nie mozna kupic 3,75>
15,5*4=62 zl
1 5 1
2010-01-26T19:12:32+01:00
2x(3x2.50)+ 2x(3x2.50)+ 2x (2.50x2.50)= 15+15+10= 40 m 2

40 m2: 5 m2= 8m2
Trzeba kupic 8 rolek tapety.

15.50 gr x 8= 124 zl

Bedzie trzeba zaplacic 124 zl za osiem rolek.
1 3 1
2010-01-26T19:14:40+01:00
3m*2,5*2,5=18,75
18,75:5= 3,75≈ 4
-------------------------
4*15zł50gr= 62zł
Odp:. Do wytapetowania ścian w pokoju potrzeba 4 rolek tapety. Za rolki tapety trzeba zapłacić 62zł.


Jak źle to sorki.
1 5 1