Jesteś właścicielem domu w którym straszy. Chcesz go jak najszybciej sprzedac. Zredaguj odpowiednie ogłoszenie, pamiętając o WSZYSTKICH niezbędnych informacjach!

Prosze szybko i dobrze! Daje wszystkie punkty co mam wiec nie chce byle czego!

2

Odpowiedzi

2010-01-26T19:09:59+01:00
Ogłoszenie
Mam na Sprzedaż "zwarjowany dom w, którym zawsze sie cos dzieje"
Chcę go szybko sprzedać ponieważ niedługo sie wyprowadzam. Jest on po remoncie wiec wszystkie pokoje sa siewieżo po remoncie.

Cena domu wynosi: XXXXXXXXXXX.XXXXXXX
Tel.Kontaktowy: XXX XXX XXX

Jeżeli szukasz przygód to ten dom jest wprost dla ciebie...

Pozdrawiam ArturZ
92 1 92
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:13:10+01:00
Ogłoszenie!
Mam do sprzedania dom-duży, o pow. (....ha),położony w bardzo miłej dzielnicy, z widokiem na las i okoliczne jezioro.Jednym mankamentem jest tutejszy duch, który na stałe osiedlił się w domu,jednakże jest on bardzo miłym współlokatorem.Wszystkich zainteresowanych ofertą kupna proszę o niezwłoczny kontakt pod nr 333-333-333,cena do negocjacji
Twoje imie i nazwisko.
93 4 93