Pilne na jutro :)
Wraz z kolegą chcesz wynająć umeblowane mieszkanie w Londynie. Znalazłszy obiecujące ogłoszenie w gazecie, dzwonisz do agencji, aby zasięgnąć więcej informacji. Zapytaj o :
* wysokość czynszu
*umeblowanie
*najbliższy możliwy termin przeprowadzki

3

Odpowiedzi

2010-01-26T19:13:12+01:00
Dzień Dobry. Przeczytałem ogłoszenie w gazecie że chce pan wynająć umeblowane mieszkanie w Londynie. Czy mógłby Pan mi powiedzieć jaka jest wysokość czynszu? Bardzo zależy mi na umeblowaniu. Jakie meble są w domu ? I czy są w dobrym stanie ? Chciałbym się dowiedzieć kiedy jest możliwy termin przeprowadzki?
nie wiem czy dobrze
2010-01-26T19:13:20+01:00
Wie ist eine Miete hoch?
ist eine Wohnung möbliert?
welche nahe Frist des Auszuges ist?

sorry,myślałam że to ma byc po niemiecku a nie wiem jak to skasowac ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:30:06+01:00
Good Morning, I saw your advertisement in a local newspaper. So I`m calling about the flat.
I have some questions.
First, of all how much is the rent? Should I pay in advance? My second question is about furniture. Is the flat well-furnished?
What is the nearest date of moving?
Can I move there straightaway?

- a teraz po POLSKIEMU xD:
[Dzieńdobry, zobaczyłem Państwa ogłoszenie w lokalnej gazecie. Więc dzwonie w sprawie mieszkania. PO pierwsze (najważniejsze) ile kosztuje wynajęcie mieszkania. ? Czy powinnnam/powinienem płacić z góry? Moje drugie pytanie dottyczy mebli. Czy mieszkanie jest umeblowane? Jaki jest najbliszy termin przeprowadzki? Czy mogę się tam wprowadzić już teraz?
1 5 1