Odpowiedzi

2010-01-26T19:16:49+01:00
Z narysowaniem go chyba sobie poradzisz... w ostateczności możesz użyć ekierki (tej która ma wszystkie boki różnej długości), w niej kąt ostry ma właśnie 30°. Jako, że funkcji trygonometrycznych nie macie, to należy to policzyć z twierdzenia o trójkącie 30, 60, 90 stopni (taki trójkąt to musi być, gdyż jeden kąt ma 90 (kąt prosty), drugi 30(z treści zadania), więc trzeci musi mieć 60 (bo 180-30-90=60)
Taki trójkąt jest połową trójkąta równobocznego, stąd jeśli a=3cm, to b=2a=6cm
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:22:56+01:00
Prosze o naj:))

pytania pw!!!!!!!!!
5 1 5