Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:17:24+01:00
Skala 1: 20 000 oznacza,że wymiary rzeczywiste pomniejszono 20 000 razy
czyli wymiar rzeczywisty=20 000×6cm=120 000cm=1,2km

skala 1:30 000 oznacza,że teraz te 1,2km musisz pomniejszyć 30 000 razy, najlepiej zrób to w cm
120 000cm:30 000=4cm
odp. na mapie w skali 1:30 000 ta odległośc bedzie miała 4cm
19 4 19
2010-01-26T19:17:29+01:00
1:20000
1cm-200m
6x 200m= 1200m

1:30000
1cm-300m
1200m:300m=4
Odp.na mapie w skali 1:30000 odległość ta będzie miała 4 cm
10 4 10