Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:16:44+01:00
Na pewno, gdy się urodziłam sprawiłam radość wszystkim dookoła.
Byłam nowym członkiem rodziny, dlatego też traktowano mnie wyjątkowo.
Swoimi narodzinami sprawiłam, że moja rodzina częściej posługiwała się szczerym uśmiechem.
Przyniosłam radość wszystkim dookoła, z czego jestem bardzo zadowolona. Gdy tylko mam okazję do niesienia szczęścia innym, robie to z wielką przyjemnością. Dodawanie promienności innym, to rzecz wspaniała i wyjątkowa.
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:48:48+01:00
Napewno wtedy gdy przyszłam na swiat bylam radoscie dla mojej rodziny napewno sprawila to ze wszyscy zaczili sie wiecej usmichac i milłowa cie na wzajem
3 4 3
2010-01-26T20:32:47+01:00
Mysle że takich sytuacji było wiele:
-np. każdy zdany egzamin na studiach, wcześniej zdanie matury, jeszcze wcześniej każda dobra ocena to tez byl powod do radosci
-np. pomoc niekoniecznie fizyczna (bo pomocą może być też modlitwa albo dobre słowo)
-jakiś dobry uczynek dla kogoś
5 4 5