Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:19:39+01:00
Zegarek można udoskonalic poprzez dodatkowe funkcje takie jak cofanie się w czasie przenośny otwieracz do napojów, scyzoryk,i odtwarzacz płyt CD... ruchome schody można udoskonalic poprzez dodanie funkcji umilania podróż takich jak informacje z ostatniej chwili, ciekawostki muzyczne a dla bardziej spieszących się ludzi napęd odrzutowy
3 4 3
2010-01-26T19:21:29+01:00
Zegarek-można go udoskonalić poprzez dodanie głośnika mowiącego co ustawiony czas która jest godzina,dodac wyswietlacz wskazujacy date i wejscie na malutki kabelek albo karte i glosniczki zeby mozna bylo sluchac muzyki
ruchome schody-można skonstruowac je tak aby stawalo sie do kapsuly podobnej jak w windzie i zeby 2 razy szybciej nas przenosily ;]

wiecej pomyslow nie mam ;p
2 4 2