Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:34:33+01:00
JESLI CHODZI O ZADANIE ZE STRONY 28 TO JEST TAM KRZYZÓWKA ALE TO ZADNIE MA NUMER 5:) JESLI TO JEST TO ZADANEI TO ROZWIĄZE CI
1. MIGRACJE
2. IMIGRANCI
3. BERINGA
4. KONKWISTADORZY
5. MULAT
6. METYS
7. ZAMBOS
8. NIEWOLNIK
9. INDIANIE
2 3 2
2010-01-26T22:45:14+01:00
1. MIGRACJE
2. HISZPANIE
3. BERINGA
4. KOLONIZATORZY
5. MULAT
6. METYS
7. ZAMBOS
8. NIEWOLNIK
9. INDIANIE
3 2 3