Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • olin
  • Początkujący
2010-01-26T19:51:28+01:00
1.Przepraszam za spóźnienie ale mój pies zachorował.
Sorry, ich bin spät, aber mein Hund krank.
2.Przepraszam za spóźnienie ale zaspałem.
Sorry, ich bin spät dran, aber ich verschlafen.
3.Przepraszam za spóźnienie ale drzwi w toalecie się zatrzasnęły.
Sorry, ich bin spät dran, aber die Tür zugeschlagen in der Toilette.
4.Przepraszam za spóźnienie ale pan woźny zamknął mnie w szatni.
Sorry, ich bin spät dran, aber Sie sperrte mich Hausmeister in den Umkleideräumen.
2010-01-26T19:56:45+01:00
Entschuldigung für die Verspätung, aber ich habe mein Frühstück vergessen.
(Przepraszam za spóźnienie, ale zapomniałem śniadania)

Entschuldigung für die Verspätung, aber mein Hund folgte mir bis zu Schule und ich wusste nichts da von, und ich musste ihn danach nach Hause begleiten.
(Przepraszam za spóźnienie, ale mój pies za mną szedł przez całą drogę a ja o tym nic nie wiedziałem i musiałem go później do domu odprowadzić)


1 5 1